onsdag den 10. august 2016

En pakke fra Danmark var dagens optur!

Jaaaaaaa....... Endelig!
I fredags d. 5/8 ankom en stor smadret kasse med posten. Kassen var fra Danmark og jeg ventede den. Min mor havde sendt den ugen før. Kassen indeholdt min medicin, et dansk blad, gave fra min lillebror, danske flag, Sundby BK t-shirts, kasket og en håndskrevet seddel fra min mor. 


Da min kuffert aldrig kom frem, har jeg måtte skaffe mig piller og kontaktlinser på en måde. Hvis jeg skulle skaffe alt dette i USA ville det koste mig over 10.000 kr. Ja, vildt. På den måde sætter man pris på det danske system ligepludselig. Men min mor havde på en måde fundet en måde at sende alle mine ting ind i landet og det lykkedes. Jeg græd, jeg var simpelthen så glad. Tænk hvad ens mors håndskrift (jeg normalt næsten ikke kan læse), kan gøre ved en. Haha, men hvor var jeg taknemlig. 

Ville lige dele dette med jer!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar