lørdag den 8. april 2017

Hawaii, here I come!

Tilbage i Juli sidste år sad jeg i flyet på vej fra New York til Seattle på min vej til Alaska. Jeg sad ved siden af en ældre kvinde og som alle andre amerikanere jeg har siddet ved siden af i et fly, var hun utrolig sød og spurgte mig om alt muligt. Jeg fortalte selvfølgelig, at det kommende år ville jeg tilbringe i Alaska og med det samme var hendes reaktion overraskende over det lige var Alaska, og derefter med kommentaren: "Når du bliver træt af kulden, tag til Hawaii, for det gør alle."

Det tog jeg selvfølgelig til mig, og siden hen, alle og jeg mener alle har sagt at folk fra Alaska på grund af al den kulde vi går igennem fortjener en ferie til Hawaii, så det har jeg besluttet jeg også gør. 

Jeg er så heldig at have lidt ekstra ferie i Juni måned, så jeg har nu bestilt fly og overnatning i Honolulu i 8 nætter i midten af Juni. Det bliver utrolig dejligt at kunne slappe af på stranden og se Hula dans om aftenen.

Hawaii har jeg altid drømt om, og siden jeg er kommet til Alaska har det været sådan en drømme stat jeg ville opleve, men grundet de høje priser, har jeg ikke ture håbe på det. Men nu kom chancen og Alaska har de billigste flybilletter dertil, så jeg har besluttet at forkæle mig selv lidt. 

Hawaii bliver den 10. stat i USA jeg oplever og jeg kan ikke vente med at komme afsted. 


Stater i USA: 

1. New York (New York)
2. Washington (Seattle) 
3. Alaska (Anchorage)
4. Florida (Miami)
5. Colorado (Denver)
6. Illinois (Chicago)
7. Nevada (Las Vegas)
8. Arizona (Grand Canyon)
9. California (Los Angeles)
(10. Hawaii (Honolulu))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar